1.8.2011

Tuliaiset

Ulkomailta saa aina hyvällä omalla tunnolla ostaa merkkilaukun, ja jos käy kahdessa eri maassa, saa mielestäni ostaa kaksi. Zagrebista ostin himoitsemani DKNY:n laukun konjakin ruskeana (ja puoleen hintaan) sekä Zaran vihreän topin syksyn mallistosta.

Ljubljanan ihanasta Galleria Emporiumista löysin Furlan mustan nahkalaukun sekä mustat nahkakorkkarit. Laukkua mietin ja arvoin pitkään, koska olin jo yhden siltä reissulta ostanut. Kassalle se piti kuitenkin kantaa, koska olen isompaa mustaa nahkalaukkua haeskellut jo pitkään. Tämä oli täydellinen, koko oli just hyvä ja nahka oli ihanan pehmeää.

Lopuksi tein vielä löydön BTC Citystä. Hakemani nudet avokkaat löytyivät huimaan 10 euron hintaan! Vaikka eivät olleetkaan kiiltäväpintaiset, niin kuin olin ajatellut, kelvannee tuolla hinnalla kyllä korvaaviksi.

5 kommenttia :

  1. Hyviä löytöjä! Ja edulliset korkkarit! Furlan laukut ovat mun suosikkeja. Ja tuon saman vihreän topin ostin toukokuussa Zarasta. Taitaa olla vakkari nyt mallistossa. Piti ottaa sama vielä valkoisenakin, kun oli niin kiva.

    VastaaPoista
  2. Ensimmäinen Furlan laukku minulla, mutta on sillä kyllä monia muitakin malleja, mitä olen kuolannut.

    VastaaPoista
  3. Ihania löytöjä! Nuo nudet korkkarit ovat mielettömän ihanat!

    Ps. minulla olisi blogissani sinulle tunnustus <3

    VastaaPoista